TeamViewer Quick Support is een lichte versie welke niet geinstalleerd hoeft te worden op de computer. Er zijn geen adminrechten aan verbonden en dit kan dus ook door een guest gebruikt worden. TeamViewer Quick Support is eerder voor de spontante en eenmalige hulp. De computer met Quick Support kan bestuurd worden door de andere computer met een volledige versie.
TeamViewer - hulp op afstand
Teamviewer functioneert met een sessie id code. Hierdoor krijgt elke sessie met onze helpdesk een unieke identificatie. De sessiecode dient
u aan ons door te geven, dit wordt u uitgelegd tijdens de wizard. Zonder deze code kunnen wij niet verbinden met uw computer en de sessiecode is maar
eenmaal geldig. Zodoende weet u zeker dat er niemand ongevraagd in uw computer kan komen. Daarnaast wordt de verbinding van computer tot
computer beveiligd waardoor er ook geen hackers bij zouden kunnen.
Eigenlijk is onze remote supporttool geen softwarematige installatie op uw computer. Ons helpdesksysteem werkt zo dat de software
vanaf internet wordt uitgevoerd in het intern geheugen van uw computer. Als na het verbreken van de helpdesksessie de computer wordt herstart,
dan is deze software weer verdwenen uit het geheugen. U hoeft u zich dus geen zorgen te maken dat er iets achterblijft. Daarnaast is het
ook niet nodig uw computer of router verder voor te bereiden op het gebruik van Teamviewer. Teamviewer werkt over poort 80 (http) of
wel de internetpoort, hierdoor zal het op elke computer met een werkende internetverbinding en Windows geïnstalleerd, waar ook ter wereld, werken.
Het verdient aanbeveling om eerst de sectie met veel gestelde vragen door te nemen alvorens u een support aanvraag indient.
Problemen met door ons geleverde software kunt u hier registreren.
Copyright © 2013-2016 Monitech Security Solutions BV
www.greenofficemanager.nl